Apple na trgu nudi številne novosti .
Številne novosti Apple nudi že tradicionalno. Podjetje Apple je med konkurenco vedno veljal za pionirja marsikatere tehnologije. Konkurenčne prednosti , ki jih Apple nudi marsikatere kupce prepričujejo v smiselnost nakupa njihovih artiklov. Zato je Apple priljubljeno med vsemi, ki jim njihove lastnosti ustrezajo. Lastnosti Apple izdelkov so velikokrat predmet debat in polemik.
Ker velikokrat Apple svoj napredek ustrezno ceni, se mnogim investicija ne zdi najbolj modra v primerjavi z drugo konkurenco na trgu. Zdi se jim, da želijo strokovnjaki pretirano za svoje dosežke. Zavedajo se, da je tehnologija, katero bodo danes kupili že praktično jutri zastrela. To pomeni, da bodo vse praktično včeraj kupljene konkurenčne prednosti čez noč zbledele ter se uvrstile v sivo povprečje. Teh težav nimajo ljudje oziroma kupci, ki cenijo visoko kakovost ter jim nakup prestižne blagovne znamke pomeni jamstvo, da so kupili najboljše na trgu. Nekaj takih kupcev se za takšen nakup odločajo tradicionalno. Od modela do modela vedno izberejo tisto, kar je najboljše na trgu. Blagovna znamka jim veliko pomeni, ob njej se dobro počutijo z vsako uporabo, prinaša pa jim še številne druge prednosti. Ker je višji kakovostni razred v čas nakupa najboljši v številnih lastnostih, se bo ta razlika obdržala tudi v prihodnosti, v primerjavi z enakimi izdelki kupljenimi v enakem času. Ker so izdelki višjih kakovostnih razredov ustrezno kakovostni tudi v poprodajnih storitvah, se lahko nadejajo kupci tudi odličnih lastnosti po nakupu. Tehnologija je danes včasih muhasta. Največkrat nam odpove takrat, ko jo najbolj potrebujemo.
V primeru, da se nam zgodi kakšna nevšečnost jo dobimo v kratkem času popravljeno ali pa nam že ob predaji pokvarjenega artikla ponudijo nadomestnega za čas popravila. Takšne lastnosti kupce velikokrat bolj prepričajo, kot vse razne druge lastnosti izdelkov katre kupijo.
Pri tem ne gre njuno zgolj za Apple, lahko ima takšne lastnosti edinstvene zgolj en trgovec ali manjše število trgovcev.
Ni komentarjev:
Objavite komentar