Ipanema ima nekatera lastna vodila nakupa .
Vodila nakupa, ki veljajo za Ipanema so lahko nanašajo na splošne lastnosti . To pomeni, da Ipanema ustreza večjim množicam. Hkrati pa so lahko vodila namenjena nekaterim izjemam. Gre za modele Ipanema , ki ustrezajo manjšemu številu kupcev. V mnogih lastnostih je Ipanema posebna. Zato širšim množicam takšna obutev ni primerna v večini primerov.
Danes je izbira Ipanema obutve v trgovinah dobra. Izbira ostale obutve je na splošno velika in hkrati lahko tudi zelo ozka. Velka izbira lahko pomeni hkrati veliko artiklov, ter hkrati zelo malo artiklov. Velko obutve pomeni, da je na voljo veliko število artiklov točno določene blagovne znamke. Ter hkrati majhno število artiklov druge blagovne znamke. V skrajnih primerih druge blagovne znamke sploh ni na prodaj. Kar je lahko dobro in hkrati slabo. Dobro je, ker ima s tem kupec na voljo veliko izbiro artiklov. Tako lahko dobi sebi najbolj primeren model. Hkrati veliko število artiklov na zalogi lahko pomeni dobre pogoje nakupa. Nekateri ljudje so tudi nezahtevni, zato je dovolj, da imajo veliko število artiklov. Vedo, da posebnih lastnosti drugod ne bodo našli oziroma so za njih nesmiselni. Seveda temu nasprotujejo vsi, ki presegajo na specifične lastnosti. takšni kupci se največkrat preprosto obrnejo, če nimajo trgovine na zalogi točno določene artikle. Pri tem gre za zahtevane blagovne znamke, modele, izvedbe ter druge lastnosti artiklov. Takšne kupce pri tem ne prepriča ne velika izbira, niti ugodne lastnosti nakupa.
Vedo, da bodo za morebitno razmeroma majhno razliko na drugem mestu dobili boljše lastnosti. Danes se lahko artikli kupujejo tudi na spletni način. Pri nekaterih artiklih so takšni nakupi že dobro uveljavljeni in poznani, pri drugih ne. Na splošno je tak način nakupa uveljavljen pri izdelkih široke potrošnje. Takšni izdelki se v številnih lastnostih od nakupa do nakupa praktično ne spreminjajo.
Ipanema lahko pomeni dobro izkušnjo zadovoljnega kupca.
http://www.superge.si/Ipanema/
Ni komentarjev:
Objavite komentar