ponedeljek, 30. november 2015

Seo optimizacija, dejavniki odločitve

Seo optimizacija je aktivnost, katero zaznamujejo dejavniki odločitve . Dejavniki odločitve so od primera do primera različni. Sama seo optimizacija je v prvi vrsti osebna odločitev naročnika. Vsak naročnik, ki ga zanima seo optimizacija ima različne cilje. Temu primerno je lahko seo optimizacija različna od samih ciljev. Lahko pa je seo optimizacija različna tudi v doseganju ciljev. Vsak od naročnikov je lahko cilje dosegel na različni stopnji in v različnem obsegu. Nekateri so tako zelo blizu zastavljenega cilja, drugim pa je zastavljen cilj bolj oddaljen.



Glede na te značilnosti je seo optimizacija lahko različna. Bolj oddaljenim ciljem mora seo optimizacija v veliko primerih prilagoditi številne aktivnosti. manj oddaljenim ciljem pa je potrebno manj sprememb. Kako bomo zastavili predvidene aktivnosti je potrebno najprej ugotoviti. Predvidene aktivnosti so največkrat začrtane z želenim ciljem, pomembno je že doseženo, svoje pa dodajajo trenutne možnosti. Vse predvidene aktivnosti se temu prilagajajo. Razlika med zastavljenim in doseženim je lahko velika, razlike pa so tudi v lastnostih vsega kar ni doseženo. Za manjkajoče so lahko na voljo dobre in dostopne rešitve. Lahko pa so rešitve zahtevnejše. Predvsem pa se mora pred vsako aktivnostjo izvedeti, kakšna je trenutna situacija ter kakšno je trenutno stanje doseženega. Kolku ciljev smo dosegli se lahko prepozna v razliki med trenutno doseženim in zastavljenimi cilji. To pomeni, da lahko s tem ugotovimo ne le razliko, ampak tudi lastnosti razlike v aktualnem času. V aktualnem času je lahko razlika lažje ali težje izvedljiva v primerjavi s preteklostjo ali prihodnostjo. Zato mora temu primerno prilagoditi svoje aktivnosti.

Ugotovitev trenutnega stanja se lahko izvede na razne načine. Merjenje in analitika sta poglavitni aktivnosti. Samo merjenje je pri tem prepoznavanje količinskih lastnosti, analitika pa jim doda kakovostne lastnosti. Tako ena kot druga aktivnost je zelo pomembna. Kakovost brez kvantitete ni kaj dosti vredna. Velja tudi obratno. Če ne poznamo količine je kakovost brez vrednosti. Seo optimizacija je sodobna aktivnost.


Ni komentarjev:

Objavite komentar