sreda, 14. september 2016

Zavarovalnica, dobre reference

Zavarovalnica ima dobre reference, ko je dobro zavarovanje izkušnja mnogih njenih zavarovancev. Pojem dobre reference pride v poštev predvsem, ko se išče informacije o tem, katera zavarovalnica je najboljša izbira . Pridobljene informacije so različne. Niso redki primeri, ko referenca pomeni zgolj korak do odločitve. Oseba, ki nam jo sporoča velja iz naših izkušenj za zaupanja vredno. S tem ima zavarovalnica dobro referenco, čeprav sami izkušenj v zvezi z njo nimamo. Takšni primeri niso redki, nemalokrat jim bolj zaupamo kot številnim agresivnim reklamam, ki se pred nami pojavljajo dan za dnem. Zavedamo se, da so reklame narek plačnika oglasa, izpostavljajo pa dobre lastnosti ponudbe. O slabih lastnostih ponudbe v njih ne bomo zasledili ničesar. Kaj dejansko ponuja zavarovalnica bomo izvedeli takrat, ko bomo imeli pred odločitvijo navedene tako dobre kot slabe lastnosti. Modre odločitve velikokrat zahtevajo tudi izpostavitev slabih lastnosti. To pa zato, ker je pojem slaba lastnost zelo širok. Večja investicija je lahko slaba lastnost, ker predstavlja večje odhodke in stroške. Vendar na drugi stani to pomeni, da nam zavarovalnica temu primerno zagotavlja tudi večje pravice. Zato je ob dobri presoji vedno zaželeno imeti slabe in dobre lastnosti ponudbe. Poleg tistih, ki jih nudi zavarovalnica so koristne tudi zunanje informacije. Koristijo tako sveže informacije, kot tudi informacije starejšega datuma oziroma informacije, ki se nanašajo na daljše časovno obdobje. Aktualne informacije so koristne zaradi sprememb, ki se na področju zavarovalništva vedno pojavljajo, so stalnica. Informacije daljšega časovnega obdobja so praktično izkušnje, ki smo jih v tem obdobju pridobili. Povedo veliko o tem, kako je določen ponudnik vreden zaupanja. Kombinacija aktualnih in starejših informacij je zagotovo porok za dobro odločitev. Z aktualnimi bo dobra odločitev sodobna in času primerna, starejše pa dajejo zaupanje, da se bodo obljube danes ob sklenitvi uresničile. Zavarovalnica lahko dobro deluje na trgu, če ima vzpostavljeno zaupanje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar