nedelja, 10. september 2017

Marketing automation za večjo poslovno učinkovitost

Marketing automation je možna večja poslovna učinkovitost podjetja ali posameznika. Poslovna učinkovitost podjetja ali posameznika je bila skozi zgodovino vedno odvisna od učinkovitih rešitev kot je marketing automation. Velika prelomnica je bil sam splet, v poslovni ter zasebni vsakdanjik je začel vstopati pred več kot dvema desetletjema. Digitalna sedanjost ter prihodnost vedno več aktivnosti trženja postavljata na splet. Slovenska gospodinjstva sodijo med tista, ki splet pogosto uporabljajo dan za dnem. Ima pa v Sloveniji marketing automation še veliko možnosti za rast in izboljšanje. Slovenski trg ima nekatere posebnosti, ki so za tržnike zanimive. Gre za razmeroma majhen trg, vendar je s spletom veliko bolj povezan kot marsikateri večji trg. Dodatno je lahko marketing automation uspešnejši zaradi splošne spletne in računalniške pismenosti. V primerjavi z nekaterimi drugimi državami je sposobnost uporabe spleta višja, zato lahko marketing automation z manj aktivnostmi doseže večje učinke. Te podrobnosti spletni tržniki z daljšo kilometrino že poznajo ter s pridom izkoriščajo. Zato tudi uvajajo v svoje poslovanje vedno bolj napreden marketing automation. V osnovi gre za aktivnosti, ki jih poznamo pri klasičnem trženju, vendar so v digitalni obliki. Oglaševanje je tako v osnovi enako, različen je zgolj medij. Zaradi značilnosti digitalnega medija je ta tržna aktivnost tudi bolj enostavna ter na splošno bolj učinkovita. Klasično oglaševanje za razliko temelji na klasičnih medijih, ki so za objavljanje in osvežitev reklamnih sporočil bistveno bolj togi in zato manj učinkoviti. Dodatno je lahko spletno oglaševanje veliko bolj prilagojeno točno določenemu kupcu preko beleženja, analiziranja in drugačnega proučevanja njegovih aktivnosti. Digitalna tehnologija omogoča, da se loči aktivnosti, ki vodijo do željene aktivnosti od tistih, katere ta proces tako ali drugače ovirajo. Podobno je lahko digitalno trženje učinkovito v številnih drugih nalogah oziroma učinkovitejše od klasičnega načina trženja izdelkov ali storitev. Marketing automation je učinkovit način izboljševanja celotnega procesa spletnega trženja ter pomoč klasičnemu trženju.

Marketing automation izboljšuje spletno trženje

Ni komentarjev:

Objavite komentar