četrtek, 10. oktober 2013

Kaj sploh je marketing in kdaj ga potrebujete?


Marketing ali trženje je v bistvu poslovna filozofija, ki postavlja v ospredje potrošnika, predvsem pa to, da je slednji čim bolj zadovoljen. Veliko pa jih pravzaprav sploh ne ve, kaj je v resnici marketing. Marketinških orodij je veliko, v grobem pa se delijo na skupine, in sicer na branding, online, offline in PR. V našem življenju je marketing vedno bolj pomemben, saj je v prvi vrsti velikokrat glavni pri odločitvi o tem, kakšen izdelek bomo kupili. Marketing je tako vedno bolj pomemben za vsakega posameznika, še bolj pa za podjetnike. Izjemno pomemben je tradicionalen marketing, pri katerem svoj prostor in čas zakupite, a ste pri tem časovno omejeni, kar veste že vnaprej.

Za enega izmed najbolj uspešnih in uporabnih pa prav gotovo velja direktni marketing, a se prav pri njem naredi največ napak. Marketing ali drugače imenovano trženje je celovito obnašanje in delovanje ponudnika na trgu. Zanimiva igra marketing je igra mnenj, tehtanj in rezultatov, ki pa se jih da ustvariti le, če je na voljo dovolj koristnih podatkov. To je torej znanje, predvsem pa vedenje o določenem izdelku oziroma storitvi, o trgu in o dogajanju na njem, o politiki cen, promocijskih poteh, prijemih in o promocijskih kanalih.

V današnjem času vedno bolj v ospredje prihaja tudi spletni marketing, ki ima kar nekaj prednosti, saj se potencialni kupec za določen izdelek oziroma za storitev, ki jo potrebuje odpravi le do računalnika. E-mail marketing je ena izmed oblik direktnega marketinga in za medij uporablja elektronsko pošto. V širšem smislu lahko med e-mail marketing prištevamo vsako komunikacijo, ki jo imajo podjetja z že obstoječimi ali pa s potencialnimi strankami, ki vključuje e-mail tehnologijo. Kakršenkoli že, marketing je podlaga, s katero podjetja ali posamezniki pridobivajo, zadovoljujejo, predvsem pa že na prvi pogled pritegnejo potencialne stranke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar