Kilimanjaro je za rekreativce in tudi bolj resne športnike dobra priložnost nakupa.
Dobra priložnost je Kilimanjaro za vse, ki se zavedajo pomena nakupnega zadovoljstva. Nakupno zadovoljstvo je lastnost, ki si jo želimo vsi kupci brez izjeme. V veliki meri jo omogoča blagovna znamka Kilimanjaro. Za ugotovitev tega dejstva ni potrebno veliko znanosti, potrebno je le pogledati kaj Kilimanjaro nudi in kaj nudi konkurenca.
Odkrili bomo, da Kilimanjaro nudi predvsem dostopno ponudbo. Ki pa se v veliko primerih izkaže, kot nič manj dobra ponudba, kot jo nudi cenovno manj ugodna ponudba. Zato Kilimanjaro postaja za premišljene nakupe vedno bolj zanimiv. Na prvi pogled bi večina zatrdila, da je od investicije odvisna kakovost in druge uporabne vrednosti. Vendar temu ni vedno tako. Ker je mogoče pridobivati dobre lastnosti tudi z zelo osnovno ponudbo. Potrebno pa je imeti uporabniško izkušnjo, da to spoznamo. V ponudbi imamo zelo različne artikle. Razdeljena je na različne načine. Vsak kupec si pomaga po svojih najboljših močeh in izkušnjah. Bolj izkušeni bodo znali najbolje oceniti, kaj je vredno večje investicije in kaj ni vredno večje investicije. V primeru, da govorimo o racionalnem nakupu. Mnogi sestavni deli opreme za določeno aktivnost so sestavljeni iz več različnih kosov. Med seboj se kosi opreme razlikujejo po uporabnih značilnostih. Nekatere značilnosti so takšne, da višja investicija pomeni večjo kakovost. Obstajajo pa drugi deli opreme, kjer višja investicija ne pomeni bistveno večjo kakovost kot nižja investicija. Vsak, kdor se je obogatil s takimi izkušnjami bo investiral potrebni primerno. Predvsem pa glede na lastne zmožnosti.
Kdor posebnih težav pri investiciji nima bo za racionalen nakup izbral višjo investicijo, kjer je ta upravičena. V nasprotnem primeru pa se bo odločil za manjšo investicijo. Obstaja pa tudi drugačna racionalnost.
Kilimanjaro nudi številne prednosti, predvsem pa prednjači po svoji dostopnosti v primerjavi z ostalo ponudbo na trgu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar