Poslovni kazalniki nam dajejo koristne informacije .
Vsaka aktivnost, ki želi od obdobja do obdobja napredovati, potrebuje pravilno usmeritev. Od primera do primera je pravilna usmeritev različna. Zato poslovni kazalniki niso nujno enako učinkovit. Podjetniški cilji se s časom spreminjajo ter prilagajajo novo nastalim razmeram. Spremenjeno poslovno klimo bo vsak podjetnik izkoristil, po potrebi pa njej spremenil načine doseganja poslovnega cilja. V veliko primerih zato poslovni kazalniki potrebujejo prilagoditev vsem posebnostim danega primera. Veliko vpliva na to, okolica v kateri podjetniška aktivnost poteka..
Okolica vpliva na tako kakovost kot tudi količino aktivnosti, zaradi njenih sprememb je lahko doseganje poslovnega cilja bodisi lažje ali zahtevnejše. Temu primerno nam nabor aktivnosti, katerega nudijo poslovni kazalniki, ponuja številne možnosti. Kar je hkrati prednost in slabost. Prednost je v dejstvu, da lahko izberemo več različnih možnosti, slabost pa je v zahtevnosti odločanja in posledicah odločitve. Tako lahko poslovni kazalniki v primeru dobrega izbora koristijo. V nasprotnem primeru pa lahko privedejo do številnih negativnih posledic. Pri tako profesionalnih, kot tudi prostočasnih aktivnostih, so negativne kot pozitivne posledice ter iz njih izhajajoči poslovni kazalniki del stvarnosti. Velikokrat se zgodi, da na možne posledice pozabimo, predvsem takrat, ko so aktivnosti novost in nudijo potencial. Z negativnimi posledicami se zato velikokrat soočimo nepripravljeni. Kar nam lahko povzroča težave. Predvsem porabimo veliko energije in imamo s tem veliko stroškov. Biti pripravljen na negativne posledice je zato posledica slabih izkušenj iz preteklosti.
Temu primerno se včasih oblikujejo razne aktivnosti, ki zmanjšajo možnost nastanka negativnih posledic, možno pa je oblikovati tudi razne scenarije, za primer negativnih posledic. Pred številnimi odločitvami imamo na voljo več alternativ. Izberemo najboljšo, vendar se v procesu odločanja seznanimo tudi z drugimi alternativami. V primeru negativnega rezultata, se lahko na račun vsega, kar smo v procesu odločanja o drugih alternativah spoznali, tudi s pridom izkoristimo.
Poslovni kazalniki usmerjajo sedanjost proti prihodnosti.
Več
Ni komentarjev:
Objavite komentar