Večkanalni marketing je možnost za učinkovito spletno oglaševanje .
Uspešnost trženja je bila od nekdaj pogojena z seznanjanjem povpraševanja o izdelkih ali storitvah ponudbe, ter iskanjem boljšega, kot je večkanalni marketing. Informiranje kupcev o izdelkih ali storitvah s strani ponudbe je na kratko oglaševanje. Ponudba lahko to aktivnost izvaja posredno ali neposredno. Skozi čas je področje seznanjanja povpraševanja doživljalo številne spremembe.
Koreniti spremembi smo bili priča pred časom, ko je klasičen način oglaševanja obogatil spletni način, večkanalni marketing je njegova nadgradnja. Spletno oglaševanje je prineslo napredek, hkrati pa tudi določene manj dobre lastnosti. Napredek je predvsem v hitrejšem, bolje enostavnem, usmerjenim, cenejšem in drugače boljšem oglaševanju. Hitrejše oglaševanje se je kazalo v tem, da je oglas bil dan na splet, teoretično pa je že v naslednjem trenutku povpraševanje bila deležna informacij. V klasičnem načinu je bil med tem prisoten proces dolgotrajnejši proces ustvarjanja, kupec pa je informacijo prejel temu primerno kasneje. S seveda večjimi stroški in drugimi negativnimi lastnostmi. Manj dobre lastnosti spletnega oglaševanja so v dejstvu, da je učinkovit skladno z določenimi pogoji. Kot prvo mora biti splet delujoč, oglas ne moremo videti brez uporabe ustrezne naprave, velikokrat je potrebno tudi obiskati točno določeno spletno stran. Pri nekaterih klasičnih načinih oglaševanja je bil oglas prej viden večjemu številu oseb. Zaradi vseh teh tako prednosti kot tudi slabost enega in drugega načina, se je razvil večkanalni marketing, ki je združeval oba načina.
Temelji na spoznanju, da kupci kljub sodobni tehnologiji in vsakdanjosti sodobnih načinov trženja še vedno prisegajo na stare, klasične prijeme. Verjetno v določenem obsegu ne bodo nikoli izumrli, v tem večkanalni marketing vidi svojo priložnost. Kupci se bodo pri izbiri določenega dela ponudbe vedno odločali na klasičen način. Kar moder ponudnik upošteva. Ter med svoje aktivnosti uvrsti večkanalni marketing, ki mu to omogoča na najboljši način.
Večkanalni marketing je napredno trženje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar