torek, 9. junij 2015

Spletni marketing, sodobna trgovina

Spletni marketing je sodobna trgovina Dober spletni marketing je tisti, ki omogoča doseganje kupcev . Spletni marketing se je razvijal postopoma. Pred desetletjem in več spletni marketing ni bil zanimiv, ker je bila dostopnost do spleta, množina spletnih strani ter mnogo drugega bistveno manjša kot danes. Spletni marketing se je začel pojavljati kot priložnost in izziv, ko je število obiskovalcev doseglo kritično mejo. Kritična meja pomeni število, pri katerem je spletni marketing spoznal priložnost.



 Spletni marketing danes ponuja praktično vse. V prihodnosti bomo preko spleta kupovali še bistveno več. V spletno trgovino se bodo vključevali novi izdelki. Med njimi bo nekaj takih, ki si jih še do danes nismo mogli predstavljati kot predmet trgovanja na spletu. Prednosti spletnega marketinga so zlo velike. Splet lahko ponuja neverjetne prihranke. Obseg prihrankov je v veliki meri odvisna tako od kupcev kot od proizvajalcev oziroma prodajalcev. Če je zaupanje med ponudbo in povpraševanje veliko, so meje praktično neskončnost. Splet omogoča vpogled v razne možnosti, ter odločitev o izbiri točno določenih lastnosti. Če ima kupec možnost takega posega in dostopa, se s tem nudijo veliki prihranki. V klasični trgovini je kupec obiskal trgovino, kjer si je izdelek ali storitev izbral ali naročil. Ako je bil izdelek na zalogi, ga je lahko kupil. Sicer ga je moral trgovec naročiti. Od naročila do izdelave pa je sledil dolgotrajen proces.

Ves ta proces lahko spletni kupec skrajša, saj izdelek določi po vseh svojih lastnostih tik pred začetkom proizvodnje. Tako odpadejo tudi stroški, ki so povezani s procesom naročanja od prodajalca do proizvajalca. Lastnosti spleta bodo v prihodnosti bistveno bolj razvite in izkoriščene. Seveda bo moralo pri tem vladati veliko zaupanje ter nadzor poštenosti in dobronamernosti določenih aktivnosti. Brez tega razvoj spleta v namen trgovanja ni mogoč, tako kot ne na drugi področjih. Spletni marketing se bo v prihodnje razvijal.

http://red-orbit.si/blog/spletni-marketing-0/

Ni komentarjev:

Objavite komentar