ponedeljek, 27. junij 2016

Prodaja podjetja, prihodnost danes

Prodaja podjetja je podjetniška prihodnost danes. Prihodnost je podjetnike od nekdaj zanimala, predvidena boljša prihodnost je tudi prodaja podjetja. Vsako podjetje ima tako svoje pravice kot obveznosti, upravljanje z njimi je zahtevno. Odločitev podjetnika, ki ga zadeva prodaja podjetja, je lahko posledica nezadovoljstva nad razmerjem med pravicami in obveznostmi. Vzrok je lahko tudi v nezadovoljivem dobičku, v nesposobnosti obvladovanja vseh aktivnosti, v predvidenih zanj negativnih trendih na trgu in podobno.



Nezadovoljiv dobiček je posledica različnih okoliščin. Lahko gre za stroškovno neučinkovito izvedbo, trg ne sprejema dobro izdelkov ali storitev, možnih je več vzrokov za nezadovoljiv dobiček. Zato je sprejeta prodaja podjetja za lastnika odrešitev. Nesposobnost obvladovanja vseh aktivnosti je danes pogosta vsakdanja praksa. Podjetniki velikokrat začnejo skromno, v garaži ali kakšnem podobnem manjšem prostoru, dobro poslovanje pa podjetniško aktivnost razširijo. Vendar se s tem pojavijo zahteve po obvladovanju poslovanja. dokler gre za obvladovanje manjšega števila aktivnosti še gre, z večanjem obsega pa stvari postopoma začnejo uhajati iz rok. V tem primeru je lahko prodaja podjetja rešitev, ki je tudi dobičkonosna. Z upoštevanjem pravočasnosti izvedbe. Dokler podjetje raste in ima potencial je zanimivo za kupce oziroma trg. Ko se zgodijo posledice neobvladovanja storitvene ali proizvodne aktivnosti , pa lahko zanimanje upade. Ker se zaradi neobvladovanja poslovanja zgodijo negativne posledice, ki vplivajo na ceno, povpraševanje ter vse drugo, kar pomeni prodaja podjetja.

Obstaja pa tudi možnost, da je prodaja povezana z prekinitvijo poslovne aktivnosti, lastnik lahko preprosto odhaja v pokoj, ustreznega naslednika pa bodisi nima, ne želi imeti ali kako drugače enostavno ne najde. Nakup je lahko dobra poslovna poteza, če gre za podjetje z ugledom, dobrim prodajnim programom, uspešno poslovno klimo in podobnimi lastnostmi. Vse našteto kupec dobi v hipu, če je dober podjetnik bo prejeto dodano vrednost tudi ohranil za prihodnost. Prodaja podjetja je lahko odlična poslovna priložnost za tako kupca kot tudi prodajalca.

Ni komentarjev:

Objavite komentar