sobota, 18. junij 2016

Vsebinski marketing, prihodnost trženja

Vsebinski marketing je prihodnost trženja . Trženje se je skozi čas razvijalo skladno z možnostmi aktualnega časa, vsebinski marketing je logično nadaljevanje razvoja. V dobi pred množičnim pojavom interneta je obstajalo klasično trženje , s prodajnim pultom, prodajalcem in blagajno. Kar v tem času nismo videli je ozadje. Klasično trženje je večinoma delovalo kot posrednik med proizvajalcem in kupcem.



V nekaterih primerih pa je bilo med prodajalcem in kupcem lahko tudi več posrednikov. Vrsto možni posrednikov med proizvajalcem in kupcem je spletno trženje odpravilo, saj je prodaja potekala brez posrednikov oziroma jih je bilo bistveno manj. Tak način trženja je kmalu motiviral številne trgovce, da so se odločili za takšen način doseganja kupcev. Število pa je v mnogih primerih naraslo preko razumnih mej, kar je povzročilo zasičenost spletnega prostora z oglasi. Kmalu je postalo jasno, da bo potrebno poiskati rešitev kot je vsebinski marketing. Obiskovalci spleta so se navadili množice ponudb spletnih trgovcev, zato so v mnogih primerih postali imuni na oglase ali pa so celo zavrnili obisk spletne strani. Problem je bil v vsebinah, ki so služile kot oglasna deska komerciali. Vse to vsebinski marketing spreminja, obiskovalcem ponuja kakovostno vsebino in jim na nevsiljiv način ponuja izkušnjo. Odločijo se lahko po svoje, odvisno od več dejavnikov. Obiskovalci spleta se namreč delijo na več skupin. Napredni sledijo novostim, jih preizkušajo, ter po svoji lastni presoji ter morda dodatnem mnenju delijo na dobre in slabe.

Ti so prvi spoznali vsebinski marketing kot pomemben korak naprej. Prednosti so neštete, postopoma tudi drugi obiskovalci opazujejo, da postaja splet drugačen. Vpliv, ki ga ima vsebinski marketing je velik, kaže se predvsem na večjem številu dobrih vsebin. Te vsebine tudi vlečejo, saj veliko obiskovalcev komaj čaka novo vsebino, ki se z nadaljevanji pojavlja redno. Vsebinski marketing je pomembno izboljšanje spleta, spletnih vsebin in nenazadnje spletnih izkušenj uporabnikov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar